mandag 11. september 2017

September Mini Quilt


Mini quilten denne måneden heter:
"Quarter Square Triangle Quartet" 
mini quilt.

Hver måned er det spennende å se hvordan mini quilten er.
Det var gøy å sy,
og har du lyst å sy denne,
 finner du mønsteret på bloggen:


Noen bilder ute i regnet.

Her er miniquilt veggen min.
Den er på veggen i trappen, og passer godt der,
men det er dårlig lys til fotografering.

Jeg linker til
Bambisyr: Show and tell Monday
Sew Can She: Show off Saturday
Love Laugh Quilt: Monday Making

Steinmuren er våt av regn,
men jeg ville henge miniquilten der for fotografering.


På lørdag ble det tur til Skudenes.
Kommer du til Rogaland anbefaler jeg et besøk her.

Her er også en quiltebutikk. 
Jeg skulle bare ha fire knapper, 
...men det ble litt mere med hjem.
Noen halvlinstoff, blant annet favoritt ballettstoffet mitt. 

"Se tilbake med 
takknemlighet.
Se framover med
håp.
Se oppover med 
tro og tillit."
                                      Allan and Mollie Posner


Mange takk for hyggelige kommentarer på de forrige innleggene!

Ønsker deg en fin høst uke!







LagreLagre

9 kommentarer:

  1. Underbart härliga minikviltar du sytt! // Kerstin

    SvarSlett
  2. Flotte miniquilter. Greit med noe som blir fort ferdig!
    Det er mange flotte steder i vårt flotte land, Skudenes så virkelig idyllisk ut :)

    SvarSlett
  3. Denne ble skikkelig lekker. Tror jeg endelig må hoppe på igjen. Men først har jeg en quilt som må bli ferdig og på blogg torsdag. Nydelige bilder du har tatt også.

    SvarSlett
  4. What a fabulous mini quilt, Birthe! It seems easy but it looks beautiful! Pretty blue colours! You inspire me, my friend. And I love your wall with your quilts! It is a lovely idea!!!

    SvarSlett
  5. Vilken vacker vägg med alla miniquiltar!!!!

    SvarSlett
  6. Tack för din medverkan på Visa och Berätta måndag!!Kram Bambi

    SvarSlett
  7. Enda en fin miniquilt, så gøy og se hvordan veggen din fylles opp :-)

    SvarSlett
  8. Flott miniquilt! :) Passer godt med blått til litt kjølige september. Veldig fint bilde der den henger på steinmuren. Herlig dekorativ vegg. Ha en god søndag! Hilsen Lisa

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!