mandag 5. september 2016

Bilbossposer...

I sommer gav jeg bort en bilbosspose,
og en uke etter fikk jeg bestilling på 15 stykk fordelt på et par personer. 
Det tyder vel på at bilbossposen er en superkjekk sak å ha i bilen,
og kanskje noen er begynt å tenke julegaver??
Deretter fikk jeg enda flere bestillinger.

På første bildet er de klare til å få hempe og lukkekant. 
På bilde 3 er jeg i gang med å få sylindere og plastposer oppi.

Jeg har flere tidligere blogginnlegg med bilbossposer, 
men linker til dette innlegget der jeg fant ideen og du finner mønster

Jeg lager de litt mindre enn mønsteret.
( 17" x 10")
Til fór bruker jeg myk voksduk.
Til sylinderen som holder plastposen på plass
er plast spisebrikkene de selger på Søstrene Grene veldig bra.
De skjæres ca 6,5" høye, og jeg bruker hele bredden.
Stift sammen til en sylinder slik at de passer i bossposen.

 Etterhvert skal de ut på spennende kjøreturer.

De er supre som små gaver.

Ha en fin ny uke!


Er ikke hvem du er er viktigere
enn hva du gjør?
                                                           Ragnhild Bakke Waale






6 kommentarer:

  1. Det var många det och fina allesammans.
    Kram Gudrun

    SvarSlett
  2. Oj,så produktiv du er! Kjempefine er de, tror jeg må se nærmere på den oppskriften.

    SvarSlett
  3. Härliga bilpåsar du sytt! Och så Många!
    Tack också för din fina kommentar på min Blogg. Kram Kerstin

    SvarSlett
  4. Waw, den var super smart. En slik må eg sy :-)

    SvarSlett
  5. Det var en god id'e! Ha en riktig fin helg!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!