mandag 29. august 2016

2-3-4 puter

Ja, det ble fire nye puter til sofaene,
 av 2 charms pakker litt bomullstoff og lin.

 Den første puten er sydd etter et bilde på pinterest.
De andre tre ble til underveis som jeg holdt på å sy.
Det er mange fine mønster, 
men jeg koser meg mest når jeg sitter i egne tanker
og leker med stoffbitene,


Gult er kult.
Gul som sola, -sola gir energi

 Baksidestoffene hadde jeg liggende i tøylageret mitt.
Vil jeg ha sol på en regnværsdag
er det bare å snu den gule baksiden fram.
Jeg har funnet en super grei måte å sy glidelås i putene på
Her er alle fire putene plassert i sofaen. 
Det er kjekt med litt fornying.

og min inspirasjon i dag er enda flere puter. 

"Fortsett med å speide etter en strålende lys himmel;
fortsett å håpe at solen vil stå opp,
fortsett å synge når hele verden sukker,
og når morgenen gryr, vil du nå fram.
                             
                                                                                                 Henry "Harry" Thacker Burleigh 1866.1949

Ha en fin ny uke! 

9 kommentarer:

  1. Superflotte puter du har sydd! :D Ja, litt gult er så fint. Herlige små lyspunkter. :) Stilig og gjennomført stil! Koselig de sitatene du har med i innleggene dine.

    SvarSlett
  2. Superläckra! Håller helt med dig,det är så kul att skapa egna saker.Men inspiration från nätet är ju aldrig fel:-))
    kram Gudrun

    SvarSlett
  3. Underbara kuddar inspirerar du med och länkar till Bambis Visa och Betätta måndag!! Tack❤️

    SvarSlett
  4. Underbart vackra kuddar! Tack för inspiration!

    SvarSlett
  5. Så underbara kuddar du sytt!
    Kram Kerstin

    SvarSlett
  6. Så fine og stilige puter. Jeg liker godt å hente inspirasjon fra Pinterest, der er det alt mulig!

    SvarSlett
  7. Flotte puter!
    Morsomt å kunne snu putene etter humør :)
    Ønsker deg en forsatt flott dag!

    SvarSlett
  8. Skal si du har vært effektiv :-) Veldig fine puter ble det, også så kjekt å kunne snu de etter været eller humøret :-)
    I dag hadde eg virkelig trengt de gule putene dine, for her er det skikkelig grått og trist i dag.

    SvarSlett
  9. Looks modern and stylish! Nice color combination!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!