mandag 9. februar 2015

Tråd oppsamler


På februar klubbmøte i Haugtussa lagde vi hver vår tråd oppsamler boks.
En kjekk liten sak som er grei å ha sammen med sytøyet når vi skal på besøk,
eller sittter med sytøyet i stua.
Vanligvis når jeg er på besøk ligger det trådrester på tallerkenen etter meg.
Nå kan jeg legge det i boksen og enkelt ta "Bosset" med meg hjem.

Oppskrift på denne duppeditten finnes på youtube og heter 
"Tread catcher"

Kanskje flere har lyst å lage den?
Jeg gir ideen videre.
Linker til Bambisyr: Visa og berätta mandag

Takk til deg som har kommentert på forige innlegg!

En fin uke ønsker jeg deg!

11 kommentarer:

  1. Denne typen har jeg ikke sett før. Den var smart, ikke mye plass tar den heller. Ønsker deg en fin uke :-)

    SvarSlett
  2. Visst är den smart, jag såg den på youtube i helgen, den måste man bara testa../ Immi

    SvarSlett
  3. Jippi vad jag är glad att du vill vara med och INSPIRERA och länka till Visa och Berätta !tack från Bambi

    SvarSlett
  4. Takk for linken til denne , den var smart og stoffet du har brukt var jo midt i blinken !!

    SvarSlett
  5. Vilken toppenkul grej!!! Både söt och praktiskt! Tror att jag måste googla lite grann!
    Kramisar

    SvarSlett
  6. Mycket praktisk lite sak, nu måste jag börja äta Pringles.

    SvarSlett
  7. Den ble fin. Og veldig nyttig syns nå je:) for har sydd meg flere som je bruker både i stua og når je har med sying bort:)

    SvarSlett
  8. Takker for at du delte, denne var supersøt! Har sydd meg en, og jeg skal lage flere, må bare spise litt Pringles først:)

    SvarSlett
  9. Tack för att du delade med dig av den inspirationen och länken! Nu har jag också provat på att göra en, och det utan att behöva äta Pringles:-)) Fanns en annan rulle till hands här hemma. kram Katarina

    SvarSlett
  10. Vilken fantastisk pryl, den kan man ju ha med sig överallt när man inte bara kan slänga trådrester runt sig hur som helst. Tack för tipset!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!