mandag 20. februar 2012

Vennskap og Sjokolade



Her er noen koslige småord om vennskap og sjokolade,
som jeg vil dele med deg.


Vennskap er som en kopp sjokolade,
den gjør deg varm tvers igjennom.
              Ukjent

Ingenting er bedre
enn en god venn,
bortsett fra
en god venn
med sjokolade. 



 
 

 Styrke er evnen til å bryte en sjokoladeplate 
i fire deler med bare hendene,
- og så bare spise en av delene.
Ukjent
 

En må ha litt styrke for å åpne en pose med sjokolade og bare spise en bit også. 
(Kanskje jeg har litt styrke, i allefall av og til, for på fredag  fant jeg en daim-sjokolade i kjøkkenskuffen, og den var gått ut på dato i 2008.)


                                                  
Redd jorden!
Det er den eneste planeten
med sjokolade.
Ukjent



3 kommentarer:

  1. Å, nå fikk jeg lyst på sjokolade!

    SvarSlett
  2. Så fine dikt om vennskap og sjokolade!

    SvarSlett
  3. Åå så fine og koselige dikt! :) Sitter forresten nettopp nå, og koser meg med en kopp kaffe og sjokoladekake, som jeg lagde i brødbakemaskinen i går :D

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!